"מסע נשי" - עצמה שמגיעה רחוק...

קבוצת "מסע נשי" שמה לה למטרה להוות מקום להתפתחות ועונג עבור נשים באמצעות ארגון מסעות ויצירת מפגשים עם נשים בארץ וברחבי תבל

יום ראשון, 21 בפברואר 2010

"תכשיט" של טיול-תיאור

הפלגנו אל מחוזות האסתטיקה, העושר והיופי הכרוכים בעולמם של התכשיטים."על יוקרה, אופנה ופנטזיות.." – את הרצאת הפתיחה ליום המיוחד הזה העבירה לנו גב' אמנה ניב – אלוני, מעצבת הבית של "פדני". אמנה דיברה על חמשת הפרמטרים לאבחון תכשיטי יוקרה, על תכשיטים כאביזר אופנה, בחירת התכשיט כביטוי ואמירה וכיצד כל זה התחיל עם שחרור האישה..
בהמשך, התכנסנו במרכז המבקרים של מיכל נגרין. בתוך אזור תעשייה, ממוקם המפעל המקושט שלה "א לה נגרין" והוא בהחלט מבנה יוצא דופן בסביבתו. ניפגשנו עם הצוות של מיכל ושמענו על הדרך שעשתה מימי ילדותה בקיבוץ ועד להובלת האימפריה המתוכשטת שלה.

לאחר הפסקת הצהריים ניפגשנו עם איה עזריאלנט, קיבוצניקית לשעבר (גם היא..) אשר זכתה להיכלל 3 שנים רצופות, ברשימת 50 הנשים העצמאיות המובילות בעולם ביזמות ע"י סטאר גרופ. עזריאלנט מחלקת את זמנה בין ניו יורק ותל אביב, הקימה את ANDIN INTERNATIONAL , חברה המתמחה בייצור תכשיטים הפונים לקהל העממי )כיום החברה השלישית בגודלה בתעשיית התכשיטים האמריקאית!). לפני כעשור יצאה איה עם קולקציית תכשיטי זהב ויהלומים בהשראת כוכבי הים הנושאת את שמה ובעיצובה אשר שווקה בהצלחה בחנויות היוקרה בארה"ב. בשנה האחרונה השיקה איה בבלומינגדיילס ניו יורק, קו שהתקבל בהתלהבות מרובה: תכשיטי כסף המשלבים אבני חן ואבני קריסטל במחירים השווים לכל נפש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה