"מסע נשי" - עצמה שמגיעה רחוק...

קבוצת "מסע נשי" שמה לה למטרה להוות מקום להתפתחות ועונג עבור נשים באמצעות ארגון מסעות ויצירת מפגשים עם נשים בארץ וברחבי תבל

יום שני, 9 במאי 2011

אל נשות הרי הגליל - לאה, תמר, מתי.

יצאנו ביום שישי 6.05.2011 מהמרכז צפונה, אל הנופים ההרריים של הגליל, אל האוהל של לאה. לאה, אישה ואמא לשתי בנות, מנחה קבוצות ימימה, דיברה עמנו על סוגיות בנשיות, אמונה ואהבה. שוחחנו עמה על איך מגדלים ילדים בסביבה מבודדת, על החיים באוהל ועל זוגיות... וכמובן, שאלנו שאלות על אמונה ואהבה. האוהל הרחב של בני הזוג לאה ומשה גניש מארח הרבה מבקרים שמגיעים גם למלון אמירי הגליל. משה הוא מוסיקאי ושרנו כמה שירים באוהלם. עוד על המקום.






משם המשכנו אל "קדיתא", התיישבות כפרית הנטועה מול נוף קסום. קדיתא ממוקמת על הר כותר, במקום אשר "דממה גדולה" עומדת בו ונשקף ממנו נוף שיד אדם לא ניכרת בו...". יצאנו להליכה קסומה במרחבים שמסביב והגענו אל האוהל שבו היא מארחת אנשים וקבוצות , התכנסנו במקום לשעה של שקט והתמסרות לנופי הגליל. ספגנו את הרוחות הגליליות. היה קריר ממש בחודש מאי, וכך כנראה גם בימות הקיץ, במקום הגבוה הזה. מפי תמר הר-זהב , ממייסדות המקום שמענו על הדרך הארוכה אותה עשתה במהלך השנים בהם קיימת "קדיתא", על החיים בפשטות וראשוניות ותהינו יחדיו על מה מניע אותה ומה מניע אותנו.. עוד על המקום של תמר רובינגר הר-זהב
את ארוחת הצהרים אכלנו בחיק הטבע והתענגנו על בישוליה של מרים, תושבת הגליל, אשר מפליאה ליצור אוכל צמחוני, טעים ומעניין... האוכל התמהמה בדרכו אלינו מפאת המיקום המיוחד. ולכן הוא גם היה טעים שבעתיים. הציצו בגלריה.




לאחר הארוחה יצאנו אל עוד חוויה: אל מתי, אישה מרתקת המקיימת חוות בקר לבדה על גבעה שוממת בגליל. בחוות ינאי שמענו ממנה על הנסיבות שהביאוה מתל אביב ההומה עד לכאן ועל איך אפשר לחיות לבד לבד.. על הר... ביתה של מתי הפך לגלריה של עבודות יד, שטיחים, מוצרים משוחזרים ספרים ועוד ועוד מאוספיה של מתי. בביתה של מתי מתקיים אחת לחודש בימי שישי פרלמנט של נשים שמגיעות מכל הארץ. צריך להודיע מראש, אך הפורום הזה הולך וגדל ומונה כיום למעלה מ-200 חברות. תוכלו למצוא פרטים על מתי באינטרנט.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה